Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг:
- Оюу мэдээллийн системийн талаар ямар ч туршлагагүй хүмүүстэй тогтмол хамтран ажиллах тул практик үзүүлэн, цахим шуудан, хааяа илтгэл зэргээр дамжуулан санаа бодлоо солилцох чадвар шаардлагатай болно.
- Өөр өөр хэрэглэгчид өөр өөр асуудал дэвшүүлж болох тул ажилдаа тэргүүлэх ач холбогдол өгч, оролцогч талуудтай тулгарсан асуудлыг хэзээ шийдвэрлэхээ мэддэг байх
- Оюу мэдээллийн сангийн үйлчилгээний тогтвортой байдлыг хангахын тулд гүйцэтгэл, үйл явдал, бүртгэлд хяналт тавих, аливаа чухал үйл явдлын талаар хэрэглэгчдэд мэдээлэх,
- Үйлчилгээний үр дүнд хүрэхийн тулд ханган нийлүүлэгчидтэй нягт хамтран ажиллах,
- Оюу мэдээллийн сангийг хэрэглэгчдэд нууц үг шинэчлэхээс эхлээд бусад дэмжлэг үзүүлэх, асуудлыг нь шийдвэрлэх
- Цаашилбал, системийг сайн ажиллуулахын тулд болгоомжтой, нухацтай хандах шаардлагатай систем доторх удирдлагыг хэрэгжүүлэх.
Тавигдах шаардлага:
- Мэдээллийн технологи, харилцаа холбоо, хүний нөөцийн чиглэлээр бакалавр бакалавр ба түүнээс дээш зэрэгтэй байх
- Харилцааны ур чадвар, бусдыг хүлээцтэй сонсох чадвартай байх
- Ажлын шаардлагыг биелүүлэх чадвартай байх
- Хамт олон дунд биеэ зөв авч явах чадвартай байх
Нэмэлт мэдээлэл:
• Ажил амралтын хуваарь: 5/2
• Гэрээний үргэлжлэх хугацаа: 6 сар
• Ажлын байршил: Улаанбаатар хот Сүхбаатар дүүрэг Моннис цамхаг
• Анкет хүлээн авах сүүлийн хугацаа: 2023/05/09
Анкет татах холбоос:
• Та өөрийн товч танилцуулга анкетыг hr@ugl.mn хаягаар дараах хавсралт материалын хамт илгээнэ үү.
• - 1% - цээж зураг
• - Мэргэжлийн диплом, сертификатын хуулбар
• - Иргэний үнэмлэхний хуулбар
• Дэлгэрэнгүй мэдээллийг 88117896 дугаараас авах боломжтой
• Жич: Зөвхөн анкетын шатны сонгон шалгаруулалтад тэнцсэн ажил горилогчтой эргэн холбогдох болно